hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم | پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی توسعه بوستان زائر

قم | پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصدی توسعه بوستان زائر

شهردار منطقه چهار قم گفت: توسعه بوستان زائر با اعتبار حدود 7 میلیارد تومانی از سال گذشته ادامه داشته که 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
به گزارش خبرنگار رویداد ایران_قم،مهدی اصفهانیان مقدم امروز در گفت وگویی با اشاره به آخرین وضعیت احداث بوستان کوثر، اظهار کرد: عملیات کاشت بوستان کوثر با اعتبار 5 میلیارد تومان  انجام شده و پیشرفت فیزیکی 75 درصدی دارد.
  شهردار منطقه چهار قم همچنین با بیان اینکه بوستان شهید زین‌الدین امسال اعتبار مصوب یک میلیارد تومانی داشته است، افزود: در اصلاحیه اعتبار این بوستان یک میلیارد تومان افزایش داشته و تلاش داریم امسال آن‌ را نهایی کنیم.
  اصفهانیان مقدم با بیان اینکه فضای سبز باغ پرندگان اعتبار مصوب آن دو میلیارد تومان بوده است، اظهار کرد: خاکبرداری، اجرای محوطه سنگی و کاشت گیاه و آبیاری پیشرفت 85 درصد داشته و افزایش اعتباری برای احداث مخزن پروژه داشتیم که به زودی آغاز می‌شود.
  وی از کاشت فضای سبز بوستان ربانی‌نژاد در بنیاد با افزایش 100 میلیون تومان اعتبار آن خبر داد و افزود: توسعه بوستان زائر با اعتبار حدود 7 میلیارد تومانی از سال گذشته ادامه داشته که 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
  شهردار منطقه چهار قم همچنین از اجرای بوستان خضر خبر داد و گفت: توسعه بوستان علوی با اعتبار 15 میلیارد ریالی در حال احداث بوده که 5 میلیارد ریال هم اصلاحیه اضافه شده و بهسازی فضای سبز و ابنیه در حال انجام است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد